Keep your Love

Ibland har jag bara en sån konstig rastlöshet i kroppen. Idag har jag haft fullt upp hela dagen men trots det finns en känsla som är ganska odefinierbar hängandes över mig. Jag gör allt jag ska men jag vill ha förändring samtidigt som jag vill ta det lugnt och varva ner med det går liksom inte. Jag får inte fram vad det är som saknas och samtidigt försöker jag säga till mig själv att jag har det bra. Det är precis som att det fattas några delar av mig för att jag ska kunna bli hel, komplett.
Detta är en känsla som jag känner igen och har börjat lära mig att leva med. Det är precis som att min kropp skriker efter förändring och action, men att jag ibland samtidigt inte känner för att göra något. Det blir en väldigt märklig krock. Det är påfrestande. Ibland funderar jag på om det kan vara så att jag behöver förändring eller om allt beror på stress? Svårt att avgöra.
Oavsett så är julen över och ett nytt år har inletts. Tänk positivt, var positiv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0