Äntligen!

Jag har ju varit sämst på att förklara vad jag gjorde fredagen den 3:e feb. Men nu så! Här kommer en bildbomb om inte annat. Jag ställde upp som modell för en tjej som heter Linda Hallberg. Hon är en bloggerska som inriktar sig på make up. Nu är hon med i en tävling som Ziperall anordnar, det är tre bloggorskor som designat och tävlar om att vinna mer publicitet till deras ziperallar. Detta har/ska även webbtv-sändas som program så man kan rösta fram sin favorit.

 

 

Linda med några av killmodellerna (i bakgrunden syns även Molly Sandén)

Hårfix och make up
Genrep innan visning
Backstage
Fina Linda
Dansgolvet på Ambassadeur
Roshana från idol uppträdde
En utav våra konkurrenters visning
(Sara "Sassy" Jönsson)

Och här var den tredje designen av Dasha Girine
Det var en awesome upplevelse och jag håller tummarna för att Lindas design vinner då vår show var grymmast ;)
Bilderna är hämtade från bl.a stureplan.se, Anna, Ziperall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0