Take time to know her

Just nu skulle jag kunna tänka mig att gå med på att begravas levande.
Min dator håller på att ge upp, min mobil strular, ena hunden blir sjuk, det gick inge vidare på tentan, det känns som jag har nåt konstigt i kroppen, med en mängd symptom.. jag vill som bara sova, och gömma mig. Samtidigt som jag vill att nåt ska hända, den där känslan jag haft jagandes efter mig alldeles för länge nu. Vad vill den? Vad är den ute efter?  
Sen som pricken över i:et är att jag orkar inte kämpa för nåt, jag ger upp allt som jag kanske skulle haft en chans till. Jag vänder nästan allt till de negativa och tror att allt bara ska bli skit. Det är sällan jag blir arg, irriterad eller ens ledsen. Nu blir jag lätt arg och jag irriterar mig på människor rätt fort och jag känner känslan av att vilja gråta konstant ibland. Är jag deprimerad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0