Efteråt var allt så tyst

En kanonvecka med yran besök avslutades för rätt precis en vecka sedan. Det var skoj, nya bekantskaper, gamla släktingar, nyfödda individer och bekanta som man inte alltid drar jämt med. Men det är precis som det ska vara! En grym vecka.
Efter det drogs man hastigt in i verkligheten igen och jobb. Men i natt går jag mitt sista pass på sommarens schema, känns faktiskt rätt bra. Dock har jag lite extra pass som jag tagit på mig, men jag kommer känna mig som en inhoppare då, så det känns lugnt.
Jag har mötts av lite spänning i vardagen nu kanske är det därför jag accepterar min ledighet på ett bättre sätt. (Nu har jag inte riktigt hunnit vara ledig än, men det känns bra :)
Jag ser framemot värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0