Plusgrader

Jo jag var ju och kollade på Hästpojken förra lördagen, det var bra, det bästa på hela kvällen faktiskt. Det var en genombra kväll med trevligt sällskap och mycket folk. Tyckte att spelningen var riktigt bra, över förväntan! Nu klarar jag mig i några veckor tills jag får abstinens igen och måste iväg och kolla på nåt live! =)
Denna helg har varit fantastiskt lugn, jag behövde en sån helg känner jag. I lördags hade jag morgonfodring i staller, klev upp kl 05.00 var där i 6h, var ute i skogen på en ridtur och han var så otroligt fin!! Riktigt maffig.
Senare på kvällen hade vi tjejkväll i bastun och film efter det. Idag har jag bara gymmat och hängt med en kompis, annars slöat framför tv:n. Jag kan inte ens plugga för boken jag ska läsa tills på tisdag ligger hos posten :S

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0