Sweet Dreams

Igår var jag på tjejkväll, det var trevligt. Hon vi var hem till kom från Canada, så ja det var engelska som gällde hela kvällen lång. Vilket tillfälle att träna upp den! Jag och en annan tjej sa väldigt mycket, yeah, wow, mmm, ahh, okej osv, man kan bli lite osäker när man inte är van att prata engelska vardagligt. Kvällen blev väl lyckad, lite mkt alkohol kan man tycka så här dagen efter, har haft världens jobbigaste skallebank.
Jag pallrade mig iväg till stallet ikväll, hade insläppet, sen red jag oxå och av någon anledning är alla hästar crazy just nu så det är extra spännande =)
Annars har jag pluggat alldeles för lite och känner mig mega stressad. Jag behöver ladda om till helgen då jag ska på min första gasque, spännande. Hade tänkt försöka gå ner på stan för att kolla om jag hittar en grå kavaj att ha över klänningen och ett par skor.. Suck har inte tid till allt denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0