You´ll Find A Way

Jag har insett att jag missat en massa avsnitt av Supernatural, hur fasiken har det blivit så?! Trist, den serien är en del av mitt liv.
Helgen har gått alldelse för fort och man är tyvärr åter i verkligheten imorgon igen. Jag har ju varit lite duktig och jobbat i helgen! =)
Rätt nöjd med helgen ändå. Nu är jag ensam i flera dagar, hur ska det gå, egentligen vill jag inte vara ensam, det är en trygghet att ha någon omkring sig. Jag är lite rädd för ensamheten, jag medger det.. Jag tror faktiskt att det är en stor rädsla för väldigt många, man är trygg i det man har, man kanske inte alltid är lycklig men man lever i tryggheten av att inte vara själv. Hur kommer det sig att vi behöver det, är det brist på självkänsla? Eller dåligt självförtroende, man kanske tror att man förblir ensam om man tar steget till att vara det? Ja jag vet inte skälen kan nog vara många... Men jag tror att man blir stark av att våga, våga nya saker och våga utmana sig själv!


(Grabbarna i Supernatural)


Kommentarer
Postat av: Ida

Den där serien är ju kung:D.. Tittat på angel också eller? Den är ju också rätt bra;)

2009-11-02 @ 14:35:10
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/
Postat av: Moi

Ja den är grym! Ne jag har faktiskt inte sett nåt avsnitt av det. Följer alldeles för många serier känner jag :P

2009-11-02 @ 15:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0