Dagens garv!

Haha, jag och Karin fick oss ett rejät skratt idag.. Vi båda var nog väldigt trötta efter en lång vecka med alldeles för mycket plugg.
Här kommer en bit ur våran konversation:
Karin: Fan mamma har fått tag i en pianostämmare..
Jag: Jaha.
Karin: Ja de är skit svåra att få tag på.
Jag: Okej, en pianostämmare?!
(kort tystnad)
Jag: Men hur ser en pianostämmare ut??
Karin: (Asgarvar) Nej men en pianostämmare är en person!
Jag och Karin brister ut i ett hysteriskt skratt, helt okontrollerat! :D

Undertiden vi pratade såg jag hur man lyfte på locket till pianot och sen försökte jag klura ut hur en stämmare kunde se ut för att passa in där någonstans.. (Helt sjukt).
Medans Karin ser en stor man framför sig när jag ställer frågan...
Det var ju så att jag först trodde att hon menade en gitarrstämmare, men sen när hon sa piano kopplade de inte direkt, jag hade en teknisk pryl i tankarna.. Tokigt, men så otroligt kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0