Vad är värdefullare än..

Nu har vi beställt biljetter hem, så den 26:e kommer vi!!! Ser faktiskt fram emot det, jag har saknat stället lite, iaf min familj! <3
Annars händer det inte så mkt just nu, jag har klarat skolan galant fick jag reda på idag, ingen komplettering alls och bättre betyg än väntat =) Jag har även varit med om min första skentur på "Z", han blev skrämd av en hund som hoppa upp ur vattnet rakt framför oss, oj oj vad rädd han blev . Men han skena inte mer än 100m cirka sen blev han lite nyfiken vad det var han sprang ifrån för något!
Idag släpptes han på sommarbetet, få se om jag får tag i honom imorgon eller om han förvildat sig helt!

Nu ska jag ut på en nattprommis med hunden.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0