Spännande och hoppfull

Ikväll tycker jag lite synd om mig själv, jag vet inte riktigt om jag är på bättringsvägen eller om det är läget precis innan det värsta stadiet på en förkyldning.. Huvudet känns lite lättare just nu, iaf jämfört med igår kväll, det var hemskt sov  typ inget i natt.. Jag tvingade mig iväg till apoeket idag för att köpa nässpray och kom även hem med ett naturmedel som skulle hjälpa mot bihålorna. Jag håller tummarna för jag vill absolut inte vara sjuk på tågresan upp eller överhuvudtaget!!

Imorgon blir det en intressant dag, jag ska städa hela lägenheten så den luktar gott när vi kommer tillbaka hit, jag ska försöka gå en snabbis på stan och sen kommer en av mina kusiner och ska få en beskrivning på hur han ska vattna mina blommor medans vi är bortresta. Sen ska han även följa mig till stallet, för vi hade en diskussion om hur det kändes att pussas på en häst, så vi ska se om han vågar gosa nåt!
Sist vi festade ihop, för nån vecka sen, fick jag skulden för att han aldrig någonsin hade ridit.. Jag kan säga att jag hade ingen aning ens om att han ville pröva! Så han ska få chansen, men kanske ska fixa en annan häst som han få provrida på, "Z" e ju bara bebis! Lite väl vågat de kanske =)

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och bädda ner mig i sängen för att titta på filmen Sex and the city :)
Och hålla tummarna för att jag e på bättringsvägen och hinner/orkar med morgondagen.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0