Finding

Hittade ett test som verka lite skoj faktiskt..

1. Ta fram din mobil
2. Gå till inkorgen
3. Svara på följande frågor genom att skriva första meningen i sms:et
4. Fråga 1, första meningen i första sms:et
5. Fråga 2, första meningen i andra sms:et osv..


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
     - Ja de förstår jag.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
     - Man vill ju inte skänka bort något heller.

3. Vilken raggningreplik brukar du använda?
     - Men har ni satt ut den på blocket?

4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga till din fiende?
     - Nä inte vad jag kommer på

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
     - Man är ju som ett vin.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
     - Jag ska känna efter...

7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
    - Det är bara du som blir gammal :-)

8. Vad vill du höra mest av allt?
    - Ja de vore kul.

9. Vad kommer att bli dina sista ord vid liv?
    - De är ju till helgen de.

10. Vad var dina allra första ord?
     - Jag har semester nu.


Hahaha så det kan bli!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0