laddar

Lyssnat på musik, gått på promenader, fikat, läst ut en bok, sprungit, boxat, gjort situps, bytt färg på naglarna, borstat hunden, kollat på film, duschat, lagat mat, handlat, tagit det lungt och rakat benen, det är typ det jag gjort i helgen för att ladda inför en 6 dagars arbetsvecka, på fredag ska jag även jobba 12h i sträck.. Kan bli en lätt jobbig vecka, men som sagt, money money!
Jag har även fått reda på att jag kom in på den kursen jag sökt till hösten =) Håller tummarna på att den e soft!
Nu ska jag äta frukt och kolla klart på en film.

Natti 

Kommentarer
Postat av: robin

gött som fan att du kom in ^^

2009-07-13 @ 10:19:58
URL: http://hemisphereproduction.blogg.se/
Postat av: me

yes grymt nice! =)

2009-07-13 @ 20:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0