Boops

Nu har det kommit på en genial idé som jag tror kommer slå igenom stort!!! Istället för att att göra bröstförstoring med silikoninplantat, kan man nu eller iaf snart ta fett från lår eller rumpa och spruta in i brösten! Coolt va??
Alltså skaffa större bröst med hjälp av stamceller och eget oönskat fett! Denna artikel läste jag i aftonbladet idag och det verkar som det bara är en tjej som gjort det hittills. Vad tror ni? Jag tror iallafall att det blir succé, vem vill inte bli av med lite överflödigt fett som är sådär segt att träna bort?! Och det känn ju som det är väldigt många som önskar göra bröstförstorningar.
Hursomhelst så ska tio kvinnor till testa denna metod, går allt som det ska så kanske det blir full rulle. Dessa kvinnor påbörjar behandlingen i maj och går allt bra kan metoden finnas ute på marknaden om ett halvår från maj sett då. Lite spännande, detta måste jag hålla mig uppdaterad inom!




Kommentarer
Postat av: Ida

Men Sandra! Inte ska Du väl förstora brösten?? ^^

2009-12-02 @ 11:11:55
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/
Postat av: Moi

Nej nej, inte, men skulle jag nångång överväga det, skulle jag ta fett från låren! haha ;)

2009-12-02 @ 14:54:14
Postat av: Millah

Överraskning på min blogg :)

Grattis Grattis Grattis :)

Kramar// Millah

2009-12-03 @ 10:57:28
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0