So fucking fantastic

Min nya kärlek för tillfället: LILY ALLEN!

Nu har jag bestämt mig, två nya tattoos kommer snart att pryda min kropp! =)
Imorgon är det äntligen lön, så underbart! (om det inte krånglar på nåt vis då). Jag ska nog beställa en tid hos en massör oxå, kände mig så otroligt stel på dansen idag.. Ska kika runt lite om jag hittar nån som verkar bra.

Måste bara påpeka att min lilla vovve är så duktig. Jag har ju börjat borsta hennes tänder varje kväll och hon sitter bara där på toaletten och tittar på mig, jag skulle nog få göra det mest galna man kan komma på med henne tror jag!
Imorgon skall vi gymma igen, få se hur det går denna gång! :S Jag är den för ivriga personen, jag vill ha och se resultat på engång jag.. Men det tar nog ett tag antar jag.. Om jag har tålamod att fortsätta, men jag måste erkänna att det var rätrt skönt speciellt känslan efteråt.

Jag skulle fortfarande behöva vända tillbaka dygnet, men jag väntar nog tills efter helgen då skolan startar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0