Annorlunda behöver inte alltid va dåligt??

Jag är rätt duktig på att göra av med pengar.. Jag var och shoppade lite idag vilket jag personligen tycker att jag varit värd, jag har haft noll inkomst under sommaren och fick min första lön efter julis slit! Köpte två par jeansleggings på Vila, jag är nog rätt nöjd med dem, lite svårt att säga nu direkt för själva prövningen av kläder var en klass för sig idag! Tjejen som jobbade där var jätte trevlig och beskrev alla leggings olika egenskaper och gav mig flera olika sorter i storlek small.. Hon berättade att de gick ut sig rätt mycket efter ett tags användande, så om man fick på sig leggingens så var det rätt storlek, var de "för lätta" att få på så skulle de bli förstora efter ett tag. Så jag kämpade med typ 5 par olika leggings.. Jag blev nästan svettig där ett tag. Hon berättade att hon själv hade haft blåmärken på höfterna i början pga att de var så trånga att få på.. Men att de sen blev super sköna.. Det enda jag kan säga nu efter att jag inhandlat två par är att jag litar på henne och hoppas att de sitter bra efter ett tag, för jag e livrädd för att se ut som en stoppad korv.
Köpte även en tröja jag kollat in där ett tag. Sen köpte jag en finare partytop på Veromoda. Och jag får inte glömma min nya superfina väska med fransar!! Jag är så nöjd efter dagens inköp, jag är ivrig att få använda mina nya saker!!

Om mina gamla arbetskollegor skulle få höra att jag köpt vaselin idag skulle de säkert skratta :P Mottot där var Vilja, Våld och Vaselin! Tips om ni vill rengöra era läppar från tex torkad hud är att använda er av vaselin och strösocker, det blir som peeling, perfekt innan ni ska använda läppstift eller glans.

Jag har även inhandlat två biljetter till Miss Li på lördag!!! Ser verkligen fram emot det, har sett henne på storsjöyran en gång, men detta blir mer intimt.

Jag körde 1 1/2 timme på gymmet idag, det tar tid när man kör alla muskler x2. Men det känns bra, man känner sig duktig och att det är något som är bra för kroppen för en gångs skull.
Jo apropå kroppen så har jag bokat tid hos en massör på fredag, shit vad jag strör pengar omkring mig. Jag ska ju till frissan på torsdag oxå.. Gaaahhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0