Vissa njuter av värmen och andra av regn..

Ja, jag som sa att jag skulle göra massa saker idag.. Vad har jag då gjort idag?? Hmm, jag kan börja med att det har regnat hela dagen- så trist! Jag och Peter har gymmat i ca 1timme, jag som inte lyft en vikt på många år.. Men det var rätt kul och jag måste säga att det var skönt! Få se om jag får någon träningsvärk imorgon...
Sen lagade vi en ny maträtt, det blev kyckling i vitlökssås med ris till, riktigt gott och enkelt att göra =)
Annars har jag bara gått kortisar med hunden idag, passat på då det regnade lite mindre. Såg även på friidrotten.
Så imorgon om vädret blir bättre ska jag nog åka till stallet och rida, börjar äntligen få tillbaka lusten lite..



Sötisen 11 veckor gammal.


Hittade en bild på hennes föräldrar, hon är rätt lik sin mamma..


Här går vi på hundkurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0