Tidsfördriv.

Lista.

Vilken svordom använder du mest?
Fan

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mkt pengar men en utlandsresa skulle sitta fint.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jo

Tittade du på tecknat när du var liten?
Yes, det va goa tider det =)

Hur många syskon har du?
3 bröder

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Både och faktiskt

Vad har du för väder just nu?
ja du, det är rätt mörkt ute, men uppehåll iaf

Vilken är din favoritfrukt?
Har ingen favorit direkt

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Imorgon skall jag upp kl 9.00.

Använder du flip-flops?
Det händer

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA, willys och coop

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Konstig fråga.. beror på, barnfamiljen kan ju vara mina kompisar, sen kan mitt humör vara avgörande.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, fast det kanske skulle behövas :P

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har ingen CD-spelare här..

Vad åt du till middag senast?
Tro det eller ej, tjockpannkaka..

Kan du vissla?
Självklart :D

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det finns det väl alltid folk som gör.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
018

När flög du senast?
2år sedan

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Äger inget köksbord, men det som finns i denna lägenhet så är det 4a.

Läser du för skojs skull?
Ja!

Diskar du din egen disk?
ja och diskmaskinen.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop.

Vad har du med dig in på bion?
Någon att se filmen med.

Har du en blogg?
jo jag har ju det ;)

Vilket är ditt favoritämne?
Psykologi

Gillar du att flyga?
Jo

Hur många timmar måste du sova för att fungera?
hmm, jag kan sova rätt lite och klara mig bra, men gärna runt 6h eller mer.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Oftast är dem det.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jo måste vara det på Univeritetet annars går det illa..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"undra om det finns en menig med allt?"

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
En James Bond brud som jag ej kommer ihåg namnet på och Tuva Novotny

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej

Om du var född av motsatt kön, vad hade du velat heta?
Sebastian kanske.

När badade du i en pool senast?
Oj kommer inte ihåg

Har du varit med i någon skolpjäs?
kommer inte ihåg det heller, eller jo om en Horse show räknas när jag gick på gymnasiet.

Hur många barn vill du ha?
Inget eller 2

Har du åkt moped någon gång?
Ja, många gånger!

Kan man vara vän med sitt ex?
Det beror på.

Vad har du i din väska?
Oj allt möjligt, beror på vart jag ska..

Vad lyssnar du på nu?
Blandat på Spotify, just nu Håkan Hellström med Hurricane Gilbert


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! "Inget eller 2", varför?? Inte 1 eller 3 då eller? haha!!

2009-08-28 @ 01:20:11
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/
Postat av: moi

har kommit på två fina namn :P Ne men två låter bra, bara, då har dom varandra och så..

2009-08-28 @ 02:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0