Stallet nästa

Nu ska jag åka till stallet snart och rida den lilla odågan! =) Han har vilat rätt mycket så det blir ju lite spännande!
Ägaren hade planerat hösten så det ska bli intressant att höra vad hon har för planer! Snart ska vi väl ta hem honom från betet, ska faktiskt bli lite skönt, han flyttar även ut till "magasinet" som det kallas, det står bara fyra hästar där så det blir lite mera privat, och det är stora rymliga boxar. Det blir nog super hoppas jag.
Jag ska verkligen försöka lägga ner mycket kraft på honom nu, det blir alltid svårt när man sätts i en situation då man måste prioritera, antingen åka till stallet och rida, eller vara hemma och plugga med hunden eller ibland hitta på något med vänner eller något annat för sin egen skull. Det kan blir lite krisigt i skolan och ändå tycker man att man förtjänar att gör något annat ibland. Synd att jag har fått dubbelt så långt till stallet nu..
Nu ska jag iväg och inhandla hundmat, sen ska jag till stallet. Jag måste hem till ikväll nångång jag ska få besök tills på söndag av några jag aldrig träffat, spännande!








Kommentarer
Postat av: Ida

Roligt med bilder:D.. Hoppas du sitter kvar på hästen ;) Kraam

2009-08-21 @ 13:34:02
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0