Ögongodis!

Oj vilken dag.. Har regnat hela dagen lång, nu blåser det riktigt mycket oxå! Så trist.. Dagen fick inte precis den perfekta början, fick ett meddelande om att en jag känner gått bort i går kväll, hon var gammal och levt ett bra liv, hon somnade in lugnt och stilla, men det är sorgligt när det händer..
Annars har jag har städat lägenheten idag och lyssnat på musik. Jag har även sett filmen 17 Again, wow vad fin killen var! Vilka ögon och kroppen.. jag dregglade nästan.. =) Jag såg att han även är med i High school musical, måste kanske se den nu, såg den i bokhyllan när jag städade.



                                      (Han är ju faktiskt nästan perfekt i mina ögon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0