Mun mot mun metoden..

Det har varit hel dött på min blogg ett tag av diverse olika anledningar... Vi har nyss flyttat till en alldeles egen lägenhet och nu äntligen har jag fått internet! Sen har vi haft så himla mycket på skolan så jag hinner inte tänka på nåt annat än just skolan.. drog igång stenhårt och har inte fått vilat något än.. Har precis lämnat in en hemtenta och läst 2 nya böcker idag som vi ska redovisa imorgon sen har vi salstenta till veckan, kul.. Lutar mot att de blir fest imorgon! :-)
Jag ska försöka lägga upp några bilder på vår nya lya när jag får tid.. Men du ska jag nog sova för att orka upp imorgon och försöka göra mitt bästa med att se mänsklig ut ;-/

Ett citat ur en av böckerna jag läste ikväll:

"Om en människa verkligen äger modet att före sitt beslut betrakta och bejaka sina olika alternativ, då kan en sak garanteras: den människan lever.
Hon eller han håller just på att utvecklas som människa"



God natt

Kommentarer
Postat av: robin

har ni festat mycket med klassen?

2008-09-29 @ 22:52:24
Postat av: sandra

nej inte direkt, vi har så himla fullt upp, men det blir väl! Vi börjar bli rätt sugna. Du har inte kårleg va? Isf hade du kunnat följt på nationerna när du kommer..

2008-09-29 @ 23:01:37
URL: http://mixedadlibitum.blogg.se/
Postat av: robin

nä jag har ju inte det, och det suger, hade varit jäkligt nice. jag hade tänkt passa på att träffa emma, ylva o ellen också när jag är i uppsala. en liten återträff eller nåt. ^^

2008-10-01 @ 20:29:48
Postat av: Sandra

Ja det blir säkert jätte kul! Har ni varit ut nå eller e det bara fest på internaten?

2008-10-02 @ 15:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0