Underbart så underbart!!!

Idag har jag varit och provridit en ny stjärna! En unghäst på 4-år, import från tyskland. Det var en sån här gång då allt bara gick så bra, när jag red så skötte han sig super bra, han var jätte trevlig och ägaren blev alldeles till sig, en riktigt perfect match som hon uttryckte sig!! :-) Vi var som gjorda för varandra, jag fick uppleva den här underbara känslan en ryttare behöver känna ibland för att bli ännu mer inspirerad och taggad! Det var helt underbart! Så nu ska jag börja träna och utbilda häst igen! Så spännade och roligt. Men nåt som är säkert är att jag inte ser framemot cykelturen till skolan imorgon, jag känner redan nu att jag har lite ont i baken :-/  Jag tog nyss en het dusch och satte på mig varma sköna kläder, så nu ska jag se ett avsnitt av gossip girl och bara njuta av stunden och känslan!

Kommentarer
Postat av: robin

ye roligt! :)

2008-11-04 @ 19:12:04
Postat av: myself

Ja det är en obeskrivlig känsla man känner när det går så bra och när ägaren blev så glad över hur jag red honom... Ja allt gick bara så BRA!

2008-11-04 @ 19:16:17
Postat av: Designa din blogg - Hjälp med designen på ett lätt sätt

ler

Tack så mycket!

2008-11-06 @ 20:00:57
URL: http://designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0