Kämpigt!

Jag skulle behöva några dagar till att vila på innan den nya veckans start känns det som! Men det har varit en bra helg, va party i fredags förfest hos en kompis och sen utgång på en nation. Så kul! Det är så skönt att kunna gå ut med inte allt för mycket pengar å klara sig på det, en hel kväll, snuskigt billigt!! :-)
Imorgon ska jag iväg och rida Z, då börjars det igen, Jippie! Känns kul att komma igång igen och få träna och bara vara i stallet.
Nu ska jag sova, tidig morgon i morrn!



Kommentarer
Postat av: robin

oh fastna du på vimmel ^^ det var så sjukt länge sen jag var med på vimmelbilder.

2008-11-10 @ 21:45:43
Postat av: Anonym

Ja jag gjorde ju de... Blev påmind i morse på skolan, själv hade man glömt de. :-/

2008-11-10 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0