Sad by true

För nån vecka sedan kom jag på den briljanta idén att skriva en dikt för att få uttrycka mina känslor lite.. Jag är ingen poet så jag beslöt mig för att bygga upp dikten på enbart låttitlar, så har ni lite att göra, gissa artisterna!?
Ni kanske förstår vad den handlar om, eller så är det bara jag som gör de, rätt mycket känslor inblandat så... 



I Can´t get you out of me head
Sad by true,
All I want is you,
Bring me to life

För en lång lång tid.

Forgive me
As I am,
Don´t be cruel.
All I wanna do is make love to you,
Wish you were here.

Du kommer aldrig vara ensam
All I need is you,
You and I
Nothing else matters


                                       
image22

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dont be cruel to a heart thats true.

2008-03-19 @ 00:51:06
URL: http://hemisphereproduction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0