Liten uppdatering

Det är den 4 januari och regnet öser ner ute. Det är trist, lerigt och dagarna är mörka. Jag håller förövrigt på att försöka att vända tillbaka dygnet och försöker att finna mina vanliga vardagsrutiner igen. Det är inte alltid lätt att ta ledigt.
Nyårsafton var galet, roligt, sjukt och underhållande. No words egentligen. Det var ett bra nyår.
Annars så håller jag på att tentapluggar på dagarna nu, jag har en tenta kvar denna termin nästa fredag ska den skrivas. Otroligt opepp.
Jag måste även ta beslut angående några hästar som jag fått erbjudande på att rida. Jag har provridet ett sto, det kändes faktiskt rätt bra. Men jag funderar fortfarande, helt ärligt har inte lusten att gå till stallet kommit tillbaka än. Jag funderar på om jag bara måste bestämma mig och sen ta tag i det.
Den andra hästen är ett sto som tävlar jätte mycket, hon är riktigt fin och jag har fått ett riktigt bra erbjudande från hennes ägare. SKa dit och provrida nu i helgen eller nästa helg. Men jag får dåligt samvete för jag vet inte vem jag ska välja, det finns fördelar och nackdelar med bägge alternativen.
Kanske ska jag rida båda två? Om jag tar på mig bägge hästarna så kommer jag kanske rida lika mycket som när jag hade Dialog, fast nu får jag mer variation.
Ja jag får fortsätta fundera lite tror jag.
Men ojoj vad jag saknar Dialog! Hans underbara personlighet och närvaro. Kärlek.

 

Här är två bilder på de båda stona faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0