Tips!

Nu har äntligen det Norrländska bandet Autisterna släppt en ny skiva, visserligen är de sen en tid tillbaka bosatta i Göteborg men det kan jag utan problem tänka bort en aning och känna stolthet över mitt Norrland! Vi som följt Autisterna kan inte annat än att glädjas åt att de äntligen börjar få snurr på karriären. Egentligen kan man tycka att de redan för några år sedan borde fått sitt genombrott med skivan Sista scenen där jag personligen tycker att många låtar är starka. Jag har vissa förhoppningar om att denna nya skiva ska vara minst lika bra som den förra och att Autisterna ökar antalet lyssnare för det har bandet verkligen kämpat för.
Jag älskar det instrumentala i deras låtar och det har blivit deras genuina stil som de ska vara rädda om, det är nog mycket därför jag njuter extra mycket till låten Sista scenen.
Lyssna och njut!

Autisterna – Legender


Ett annat tips ni kan få är att Erik Hassle gjort ett samarbete med Kent. Han har släppt en kort skiva med flertalet starka låtar. Erik Hassle kan man ju bara gilla ;) Tummen upp!

Erik Hassle – Mariefred Sessions

Kommentarer
Postat av: Ida

Tja!

Jag såg att du hade ringt igår (tror jag att det var) ??

Hur som haver så har du ju skaffat telia så man har ju inte råd att ringa upp dig längre så du kan ju slå mig en pling ikväll om du har tid. Var ju ett tag sen vi hördes nu!

Kram

2011-03-30 @ 15:30:32
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0