Säkert!

Oj vad jag ligger efter i uppdateringen om vilka band/artister jag har vare och sett nu på slutet. Förra helgen såg jag Nina Kinert idag har jag sett Säkert! och Ludwig Bell. Jag har lite bilder som jag tänkte försöka lägga upp sen oxå. Men ni får ha is i magen, det kommer snart.

När jag hör sån här musik blir jag så inspirerad att själv börja skriva, jag kan inte sjunga eller spela nåt instrument.. kanske kan jag skriva?!





Det är kallt nästan höst nu Jag går runt ditt kvarter Fjärde gången den här kvällen Vem räknar på det Ser det lyser en lampa Lägenheten bredvid din Hon som bor där Såg alltid på dig På ett särskilt sätt Jag kände igen den Jag hade samma blick själv När jag stal dig från Helene Varje träd har en rot Varje hus en byggd grund Det är bara min som ryckts bort från mig Gud, när ska jag bli fridlyst Slå upp i en bok Hon är en ovanlig art Så förbjudet att såra Sätt henne tillbaks där hon stod Jag har en Elle i min väska Så att det ska se ut Som att jag sitter och tar det lugnt bara Inte går patrull som förut Elle, när ska det bli inne att vara som jag Blek och feg och sävlig och lat Jag har köpt varje nummer Elle sen 96 Men det som fortfarande gäller är Vacker och lycklig Och just nu kjol med särskilda veck Det är mörkt nästan natt nu Jag går runt ditt kvarter Knack på axeln Det är Helene som vanligt Du lämnar oss aldrig Vi går runt kvarteret Vi blir bara fler och fler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0