En nyfödd pyroman



Okej, sätt på den här låten och läs sedan texten här nedanför.

Frustrerad, arg, överraskad, besviken, bitter, chockad, ensam, förvånad, förvirrad, generad, hatisk, hjälplös, ilsken, irriterad, ledsen, likgiltig, matt, missnöjd, nedstämd, nere, ointresserad, otillfredsställd, osäker, perplex, rasande, retlig, skamsen, skeptisk, spänd, slö, trött, upprörd, uttråkad, ångestfylld, ynklig.. överkörd.
Frågan är, är det ens möjligt att känna alla dessa känslor samtidigt?!
Jag kan av hela mitt hjärta säga att jag känner mig såhär just nu.
En springtur blir det ikväll. Jag känner en otäck känsla av adrenalin i kroppen som måste ut!


Om ni vill ha mer bekräftelse på hur jag känner just nu så läs gärna texten till låten ovan: Raubtier- Mordbrandsrök

(detta är tillfälligt, för er som oroar er)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0