wierd

För ett tag sen var jag med om något som var så här i efterhand ganska obehagligt. Jag är osäker vad man benämner det som. Mitt inre fick någon slags panik och visste inte riktigt hur det skulle reagera. Min kropp hann inte med det som skedde inuti mig, kroppen och de inre hamnade i orytm med varandra. Den starkare sidan som i detta fall var det inre, tog övertaget och blev väldigt uppstressat. Jag fick ingen luft, kippade efter andan och min kropp studsade upp och ner på sängen, tårarna  sprutade, jag tappade greppet, jag fick panik. Jag hade ingen som helst aning om hur jag skulle få det att sluta om det ens skulle ta slut.
Jag hade en vän vid min sida, det var pinsamt och jobbigt, jag kände mig liten och skämdes över det som hände. Det som är mest läskigt är att jag egentligen inte vet hur och varför det blev som det blev.
Kanske var det panikångest, kanske var det stress, eller så var det nåt för mig obekant.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad bra att du läser den:D, Nu vet jag 3 stycken iaf, men det är fortfarande en hel drös med fegisar på hammarn som inte vågar skriva att dom är nyfiken:P

2010-07-08 @ 01:04:32
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0