När jag tänkte på dig, kände du mig?

Jag har nog fått den bästa julklappen ever! En Lp-spelare!!! :D Jag har önskat mig en sån ett tag, har alltid fantiserat om att jag ska ha den i mitt musikrum sen när jag har en egen bostad.
Nu är det även så att jag fått tag i en lägenhet och flyttar dit i mars. Men kommer att bo där ca 1 år antar jag. Har skrivit kontrakt idag.
Lite spännande är det, s å nu letar jag någon att dela den med. Ska ev träffa en tjej och se hur vi fungerar ihop. Den stora, STORA fördelen är att jag kommer att ha ca 500m till stallet. Och får även lite närmre till skolan. Och det är även på den sidan stan som de flesta av mina vänner bor på. =)
Får se det som en ny erfarenhet helt enkelt, nu ska jag stå helt på egna ben.
För övrigt har jag en ny mobil oxå och det var verkligen på tiden.
Jag längtar till Mars då jag och mina två bröder ska se Håkan Hellström!

Håkan Hellström – Det Är Så Jag Säger Det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0