Dangerous

Nu har även jag sett den, bättre sent än aldrig kanske. Det var ju lite coolt att man tillhör den generation som är bland de första att få vara med om 3D på bio, ja det är Avatar jag snackar om. Vi var in till Stockholm igår och gick på bio, salongen tog över 900 platser, det var coolt! Sen att blicka ut över salongen och se alla sitta med sina 3D-glasögon var ändå en ganska häftig känsla.
Storyn var ju sådär måste jag säga, men det var 3D effekterna som var coola, lite läskigt i början innan man blev mer eller mindre van.
Jo va till frissan igår oxå, har gjort en liten förändring kan man säga ;)
Nu, åter till plugget.


Kommentarer
Postat av: Ida

Lägg upp en bild på frillan, jag vill se :D

2010-02-13 @ 21:04:08
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0