hopp om det omöjliga

Nu har jag haft mina första lektioner, en i matte och en i svenska. Det gick bra, Fick riktigt bra feedback! Men visst hade jag kunnat gjort vissa saker bättre.. Ja ja jag är fortfarande inte säker på om det är detta jag vill bli. Men det var en rätt mäktig känsla att sätta pekfingret mot munnen mitt i lektionen och hela klassen på 25 elever tystnade direkt!
Lite panik har jag i kroppen när det gäller alla uppgifter man ska hinna med, men just nu skulle jag bara vilja kunna känna efter för engångsskull, om det är detta jag vill göra? Och sen vill jag försöka njuta av livet, det är rätt kul att plugga, sen att jag har alla mina vänner att umgås med! Är så tacksamma över dem! Längtar till helgen! =)



God natt

Och puss till min ängel på en annan plats i världen


Kommentarer
Postat av: Robin

gött å höra, syster.

2010-04-22 @ 23:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0