How You Remind Me

Just nu känner jag mig så stressad så jag vill bara lägga mig ner och dö.. Jag har kommit fram till att jag måste skriva en kom ihåg lista över morgondagen annars kommer jag glömma bort mer än hälften. Den måste nästan innehålla klockslag och steg för steg, Shit! Jag vet inte hur jag ska få de närmaste dagarna att gå ihop. Och apropå allt så ska jag ju på den omtalade gasquen på lördag och tro det eller ej men med min tur så har jag under dagen som gått behandlat en början på ett munsår med krämen Anti, som jag absolut inte rekomenderar. Det är 2gram i en liten liten tub som kostar 100:- och hjälper inte ett skit! Jag kommer alltså att ha världens fulaste och största munsår på lördag och inte nog med det så har jag blivit super känslig mot någonting som jag inte lyckas lista ut vad det är över så jag har utslag på halsen, nacken och ansiktet! Jippie!!! Det som skulle fattas nu är att jag förstör klänningen och gör bort mig totalt under lördagkvällen?! Vad tror ni, hur kommer min kväll bli? Som en bal på slottet..


Kommentarer
Postat av: Ida

Oj, det där lät ju inte roligt (eller lite kanske:P)..

Ja men om det har gått såhär illa innan det ens är lördag så måste det ju betyda att det kommer gå bra! Eller hur?

2009-09-24 @ 13:33:32
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/
Postat av: moi

Jag önskar det mer än allt just nu, eller jag kanske önskar mer att tentan ska gå bra. Gjorde nog några bra köp på stan idag iaf, som jag ska ha på lördag! Spännande =)

2009-09-25 @ 00:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0