Vous me manquez tellement

Det var verkligen trevligt på gasquen (gasken) igår, jag var inte alls motiverad under dagen, jag var missnöjd med det mesta, men fick tillslut till en frisyr jag var väldigt nöjd över. Makeupen gjorde jag inte så avancerad, men det kändes bra när jag drog mig ner på förfesten, kändes lite ovant att vara uppklädd dock.
Middagen var god, och jag fick sitta bredvid Sanna vilket va kul, vi behöver lära kännan varandra så det var lyckat! Det var massor utav skålar och visor som skulle sjungas under middagen och det hände massor utav saker hela tiden. Min röst svek mig lite på slutet av kvällen och den har inte varit helt kry idag. Men runt två tiden drog vi vidare till Norrlands och jag tror vi var där till fyra, lite läskigt det där med tiden, antingen håller min telefon på att dryga sig med mig eller så har jag kastat om ordningen på kvällen?! Skumt var det iaf, jag kollade nog inte på klockan själv en enda gång på hela kvällen, men folk sa att klockan var över fyra när vi var på norrlands, strax efter det gick vi vidare hemöver. Jag var hemma kvart över fem. Men det skumma är att jag fick sms av tre olika personer och de var efter att jag kommit hem, min mobil säger att mottagartiden var, 02.58 på ett och 03.09 på det andra och båda dom frågade om jag kommit hem oskadd, på det andra smsen som var från samma person som jag är säker på skickade innan de två första visar tiderna 03.53, 04.22.. Så skumt! Sista personen jag fick meddelande av som jag är rätt säker på var det som hade avsändartiden 03.09, förklara det för mig? Min mobil är helt fucked up!  


Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-28 @ 09:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0