Dom tomma stegen

Jag har precis varit ute på min och hundens kvällspromenad, efter en lång pluggdag! Det var härligt, förutom att medans jag skrev ett sms så hörde jag ett krasch under min högra sko, jag ignorerade det och hann ta två steg till och det lät likadant under den andra skon, och gissa? Jag har dödat två sniglar!! Jag brukar verkligen försöka hålla koll på dem.. Sorgligt.
Sen pratade jag med min storebror i ca 1h, det är så skönt att prata med honom och gå samtidigt, han lyssnar så bra och kan få mig att tänka på bättre saker! Tack för att du finns där för mig.
Annars känner jag mig super stressad, ska gå förbi frisören imorgon och hoppas hon kan klippa luggen igen och höra om hon har något tips på en enkel uppsättning till helgen. Jag ska ju på gasque i helgen.. Spännande, ska ha finklänning, försöka lägga en makeup, se bra ut i håret och hinna hitta ett par skor. Sen har jag tenta på tisdag som gör mig hyper stressad! Har några presenter jag måste fixa imorgon oxå, alla fyller ju är nu.. Annars är det lungt ;)

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0