What Have I Done

Ja nu är äntligen ännu en tenta gjord.. Var är min motivation?? Tentorna är egentligen så lätta, men jag pluggar och fokuserar alldeles för dåligt inför dem. Trist, när det skulle kunna gå så bra!

Nu laddar jag om för att cykla ut till stallet, ska rida busen idag! I måndags red jag en annan häst i stallet, ett halvblodssto som var riktigt ridbar och fin, det va skoj! Kul att sitta på nåt annat emellanåt. =)
Sen blir nog kvällen väldigt lugn.
Ska äntligen börja planera inför fredag, sen har jag varit så dum och lova att jobba på lördag mellan 9-18, kunde inte säga nej, det är ju röd dag och jag behöver pengar, men trist att det är dagen efter man blir gammal och behöver dricka ;)
Ne jag måste nog cykla iväg nu innan tröttheten kommer ikapp mig..

Här är stoet jag red i måndags.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jaha så du klippte bort bilden på dig själv:P. haha!

Vilken fin dam du red:)

2009-10-28 @ 13:58:02
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0