I´m Losing You

Jag har alltid tyckt om att "småkika" in i fönster när jag är ute och går. Jag tycker att det är roligt att man på en sådan kort stund som när man passerar ett fönster på ett hus eller lägenhet hinner fantisera och bilda sig en egen uppfattning om hur andra människor har det. Man hinner se så mycket (eller så är det jag som har en vild fantasi och tror att jag ser mer än vad jag gör) bland annat hur de har inrett, om de ser ut att bo flera där, jämnställdhet, ensamhet, gemenskap, ålder, aktiviteter, olika stilar och koppla det till det man ser utanför, på gården eller den lilla uteplats de har. Jag tror ändå att man kan se lite hur människor egentligen har det genom att endast se in i deras liv under några få sekunder. Lite mysigt och skrämmande på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0