Halleluja!

Idag fick jag ett glatt besked! Vi har äntligen fått tag i biljetter till den efterlängtade teatern, Scener ur ett äktenskap, som jag skrivit om i ett tidigare inlägg. Jag ska få se detta!! Det har varit så svårt att få tag i biljetter, allt blev slutsålt och nu har det extra föreställningar i januari =) Längtar!!!

 

Jag brukar vara emot, eller jag är faktiskt emot att folk visar sina dagliga outfits och vad de önskar sig för kläder i övrigt. Men jag bara måste visa en klänning som jag önskar mig! (Lite för dyr dock)

Och sen när jag ändå är inne på modet måste jag lägga en kommentar ang de stövlar som är i mode nu!

Jag skulle allvarligt kunna putsa upp mina ridstövlar och de skulle vara mycket snyggare en dessa, min kostade 5000:- hur många köper vanliga stövlar för det? ;) Jag tycker iaf att det e skitfult att ha det i vardagliga sammanhang.

Har ni märkt att jag skriver inlägg på natten, skulle kunna kalla detta för en nattblogg :P
Nu ska jag snart sussa, ska upp tidigt och plugga.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det ser verkligen ut som ridstövlar:S

2009-10-14 @ 11:16:36
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0