Filmfestival

Denna vecka är det kortfilmsfestival i Uppsala, jag sitter och kollar runt lite bland filmerna som skall visas och funderar på om jag ska ta mig tid till att se några i helgen. Det är svårt, svårt att välja vilka man ska se, det är otroligt många som visas och det var inte gratis så man vill ju välja ut några som eventuellt kan falla en i smaken..
Bland mitt letande hittar jag även mycket, väldigt mycket konstigt bland annat denna kortfilm..



Feeder: en kortfilm som gör dig illamående! Filmad helt och hållet från insidan av en mun, berättar Feeder en historia om överkonsumtion. Man filmade med en mikrokamera och en stabilisator specialdesignades för produktionen av denna film.

Ja vad ska man säga, den är från Unitet Kingdom och det är en man vid namn Joseph Ernst som regisserat den och det är hans första kortfilm. Tror ni han gör succé?


Ny låt jag gillar. God natt


Kommentarer
Postat av: Ida

Det där lät ju riktigt äckligt:P

2009-10-23 @ 17:23:20
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0