Make It On My Own

Helgen har gått alldeles för fort.. Blir en fullspäckad vecka i skolan nu, med massor av plugg.
Det har varit en relativt lugn helg, jag har ridit två gånger och det har varit så otroligt underbart! Han börjar bli så grymt fin nu den lilla prinsen! :D

När jag blir rik och har lite ledig tid önskar jag mig dessa modeller..


En 67:as mustang, älskar färgen!



67:as camaro vill jag helst ha som cab.


En amazon från 66, till för att busköra lite med ;) och njuta.



Sov gott



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag håller på camaron:)

2009-10-12 @ 09:51:59
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/
Postat av: moi

Hittade en jätte fin camaro cab i sunsvall för några år sedan, men den va svindyr sen sa hon att hon aldrig skulle kunna tänka sig att sälja den heller.. Skitsnygg verkligen, det var kärlek vid första ögonkastet! =)

2009-10-12 @ 18:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0