Utmanad

Jo nu är det ju så att jag blivit utmanad, jag ska skriva tio saker ni inte vet om mig..
Jag brukar försöka att inte vara allt för personlig på bloggen så får se vad jag kommer på.

1. Jag älskar inredning.
2. Drömmer om en egen dressyrhäst.
3. Gillar psykologi.
4. Tycker om att ge bort presenter eller att överraska personer.
5. Jag klipper min hund själv.
6. Jag avgudar mina bröder.
7. Tycker om att baka och laga ny mat.
8. Har sömnproblem.
9. Skulle inte klara mig en dag utan musik.
10. Är livrädd för djupt vatten.

Haha ja där var det 10 saker om mig som ni kanske inte visste =)

Kommentarer
Postat av: den andre brodern

6an var ju schysst måste jag säga.

2009-11-26 @ 19:44:14
URL: http://hemisphereproduction.blogg.se/
Postat av: moi

Haha, ja det var bra att du tyckte det!! =)

Så sant så sant.

Bilden på Fb, när du står med filmkameran klär dig grymt bra!

2009-11-27 @ 01:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0