light

Ja då var det första advent igen.. November månad har gått ruskigt fort. Just nu slöar jag framför tv:n, och kollar på ensam hemma, det är nostalgi, oj vad många år sedan jag såg den filmen.. Annars tar jag det lungt och försöker kurera mig, drog på mig nån skit i fredagsmorse, nu måste det bara gå över. Man skulle bli sjuk stressad av att vara hemma från skolan, sen har jag tagit på mig att jobba lite natt, så några dagar kommer nog bli lite annorlunda denna vecka. Bara jag inte blir värre, smärtan sprider sig i kroppen, sitter i halsen, vänster sida av huvudet och ryggen. Sen ska våran lilla invalid till häst börjas ridas igen och jag lovar att man vill vara så pigg som möjligt när man rider honom, hehe..
Sen vill jag bara påpeka att jag har världens goaste hund! Love her! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0