Hey Trouble

Jag funderar på hur jag ska lägga upp morgondagens förmiddag, kl 12.00 får jag min hemtentamen, som inkulderar en 15hp kurs i matematik (underbart)... Jag skall vara så pigg, effektiv och så motiverad som möjligt, hur ska detta ske?
Jag får nog börja dagen med att städa iaf för jag vet att jag inte kommer att kunna koncentrera mig överhuvudtaget om det är minsta lilla smutsigt, sen en powerwalk med hunden så jag slipper ha dåligt samvete för henne och kanske handla lite kanske. Och äta lunch innan så jag inte är hungrig...
Å jag är inte alls förberedd på detta.
Usch och fy nu ska jag inte tänka på den, tar skiten som den kommer imorgon! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0