Kommunikation lika med noll

Det har blivit lite Youtube klipp på slutet, mkt för att jag inte riktigt har tid att skriva, har skickat in en genusuppgift idag och sitter och läser igenom minirapporten en sista gång, sen ska jag börja läsa till nästa delkurs som började igår..
Jag lägger upp ett klipp till från Youtube, jag har av någon anledning blivit såld på Thåström för tillfället. Såg att han skulle på Storsjöyran i år. Jag har förresten kommit på varför jag inte fått något sommarjobb! Alla datorer som har en mängd olika program, gör så att ingen har lika och kan inte öppna mitt CV, super!! Jag har krånglat med en arbetsgivare idag, skickat mitt cv för tredje gången nu!! I hate TEKNIK!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0