Oohh no..

Jag har ångest... Eller så är jag bara påväg in i en depression, eller brist på att bli förstådd eller bekräftad? Ja det kanske är en blandning utav allt. Det enda jag vet är att jag inte orkar att gå nå djupare in i det just nu. Efter imorgon så hoppas jag att det släpper litegrann.. jag kanske bara e stressad..  Jag har inte tid med sådant här tänk just nu, speciellt inte när jag pluggar, det går tyvärr ut över det. Jag  har inte haft någon lust att läsa, jag kan inte koncentrera mig och får lätt ångest över allt. Känns lite som jag har slutat bry mig.. Inte bra, inte bra!
Måste hitta något bra botemedel.. ;-)
Jag kan känna att jag bara har lust att fly ifrån allt, försvinna, glömma, tänka, bli saknad, inse.. för en stund..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0