Oj, redan den 23:e..

Tiden rusar iväg, jag kan inte säga om det är på gott eller ont.
Idag var jag till stallet, jag red ut det lilla odjuret och vi fick med oss sällskap av Karin. Det var så kul, vi både trava och galoppera lite, det var helt underbart! Han älskade det och han kändes fräsch! Han är ju under igångsättning nu, så det var verkligen extra kul att få börja arbeta han lite. Och underlaget var perfekt, älskar att rida i snön.
Ja det var en perfekt ridtur trots -13grader.

Nu ikväll har jag bakat en kaka som jag ska ta med mig upp till Jämtland imorgon, jag måste nog säga att jag saknar dem där uppe lite nu, var ett tag sen jag var hem.
Sen har jag börjat packa lite och fixat mina naglar med lite pynt från nagelgiganten. Känns som jag kommer att glömma att ta med mig något, måste nog skriva en lista. Kommer vara smått stressad imorgon ,då jag ska fixa de sista julklapparna och åka till stallet och pussa hejdå på prinsen och sen hämta brorsan på tåget. Hoppas på att det bli bra bilföre och att det flyter på bra.
Oj det är virrigt i mitt huvud just nu, hehe.

Här kommer två jullåtar nu när det är dagen före självaste julafton.


The Pouges, Fairytale of New york


The Hives & Cyndi Lauper, A christmas duel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0