så slött

Vilken natt.. Vi kom hem kvart över sex i morse. Följde me kusin till en fest med bara beach-folk och jag, det var lite skumt i början, alla undra vem jag var och det ställdes tusen frågor. Men sen när alla fick i sig mer sprit så blev det lättsamt och trevligt! Två stycken däckade innan utgång. Vi for ner till Flustret runt ett och var där i två timmar innan de stängde. Sen hamnade vi på värsta efterfesten, jag har inte riktigt varit så mycket för efterfester förut, men vi hamnade hos Felix som seriöst stod i säkert 2timmar och lagade mat åt oss! Det var asiatiskt och gott =)
Idag har vi bara varit slöa och hängt i soffan, blev pizza till middag.. Måste göra något imorgon så jag inte blir försoffad!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0