Moonless Night

Just nu ligger jag på soffan och lyssnar på trackslistan på P3, det var längesen jag gjorde det... Igår kom besöket ca 01.00 på natten och bara därför var jag för en gång skull trött den tiden, men då kunde jag somna nästan på en gång när jag la mig vilket va skönt. Under min väntan så målade jag mina naglar svarta för första gången och jag har inte riktigt bestämt mig om jag gillar det eller inte..
 
Moonless night

Ridturen gick iaf hur bra som helst, han e helt underbar! Och världens sötaste, han måste ses i verkligheten för att man ska ha en förståelse för hur gullig han är! Han är speciell, det är väl de jag brukar fastna för på djur.

Idag regnar det ute och jag funderar på vad jag ska göra för något.. Dagarna blir så tråkiga om man inte sysselsätter sig med nåt.. Nu slog det mig att jag drömde en asjobbig dröm inatt.. Apropå ingenting =)

Sen måste jag bara tillägga att videobloggar e bland de löjligaste jag vet!! Omoget på ett konstigt sätt..

När jag läste DN till frukosten idag såg jag att Ingemar Bergmans Scener ur ett äktenskap går på Dramaten, jag blev väldigt sugen på att se den!  Det är Jonas Karlsson och Livia Millhagen som har huvudrollerna.
Det handlar om Johan och Marianne har varit gifta i 10 år och de framstår som det perfekta paret. Allt är dock inte som det verkar. Regissören Stefan Larsson tar itu med äktenskapets plågor med hjälp av allvar och humor.
Jag bara vill se detta drama, Jag har alltid varit svag för Jonas Karlsson, men vore otroligt kul att se något Ingemar Bergam skapat, nu är det dock lite omgjort av Stefan Larsson men iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0