Frosty

Idag har min sambos pappa och respektive varit och hälsat på, vi kom precis hem från en trevlig middag på Akropolis en grekisk resturang, det var så himla gott!!

Jag har börjat känna mig jätte less på mitt hår för tillfället, jag tänkte jag skulle spara ut det, så det blir hyffsat långt iaf, men jag verkar inte klara av att ha det speciellt långt just nu.. Och fattig student som man är så känns det ju lite trist för jag har väldans stor lust med att gå till en riktigt bra frisör som färgar det i nå speciella  färger och göra en lite annorlunda frisyr, så just nu letar jag runt på olika frisörers hemsidor.. 

Det snöa här igår!! Och idag har det varit minusgrader, vattenpölarna har varit frusna hela dagen! Lite halvjobbigt om det blir så halt så att jag måste gå till skolan i veckan, det kommer att ta rätt lång tid jämfört med att cykla.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0